12/30/2008

My word

虽然经过了一段时间,我还是觉得自己无法放下,为何呢?
“爱”人说什么都能克服,但我确无法。。。
我也希望她能开心能过得好,但我还是不能放下。。
“你到底在何处?明白我的心声吗?”

Even past through a period,but why i still not able to put it down, WHY?
people always say that "love" is the main power to solve everythng,but why i can't
I wish that she is happy and having a good life...
" are you able to understand my feeling?"

没有评论: